خرید و فروش باغ ویلا درشهریار، ملارد،محمدشهر

خرید فروش باغ ویلا شهریار،زمین،باغچه،ویلا،ویلایی،املاک صنعتی در شهریار ملارد ویلادشت ولفجر اندیشه

خرید و فروش باغ ویلا درشهریار، ملارد،محمدشهر

خرید فروش باغ ویلا شهریار،زمین،باغچه،ویلا،ویلایی،املاک صنعتی در شهریار ملارد ویلادشت ولفجر اندیشه

خرید و فروش باغ ویلا درشهریار، ملارد،محمدشهر

این شرکت در سال 1392 با هدف ارائه مشاوره املاک وهمچنین انجام هرگونه عملیات ساختمانی و پیمانکاری در سطح غرب استان تهران شروع به فعالیت نمود. در سال 1393 و با تاسیس "گروه مشاورین املاک بمان" گام بلند و مهمی در راستای سیاست های این شرکت برداشته شد. "گروه مشاورین املاک بمان" بعنوان بزرگترین و به روزترین مشاور املاک منطقه در حوزه تخصصی "باغ ویلا"، "املاک مزروعی و صنعتی" افق جدید و روشنی را فراراه این مجموعه قرار داد. در حال حاضر شرکت بنای ماندگار ایرانیان (گروه مشاورین املاک بمان) با پرسنل مجرب و کارشناسان باتجربه خود و همچنین شیوه کاری مدرن و به روز خود آماده خدمات رسانی به شما مشتری محترم می باشد. شعار ما: "سرمایه گذاری دوم، درآمد اول"

3000 متر باغ ویلا در شهریار

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ

باغ ویلا در شهریار

کد ملک : SH922 می باشد .

متراژ کلی باغ ویلا : 3000 متر مربع

متراژ ویلا :120 متر مربع

تعداد خواب :2 عدد

سند شش دانگ

دارای آلاچیق ، محوطه سازی  و درختان میوه و تزئینی

استخر

چاه آب اختصاصی

انشعابات و امکانات شهری (برق و گاز)

  حدود قیمت : 1.2 میلیارد

قیمت باغ ویلا در شهریار

نظریه کارشناسی : شاید باور پذیر نباشد که در منطقه کهنز و انتهای یک کوچه بن بست ویلاهایی به این اصیلی و زیبایی وجود داشته باشد و این باغ ویلا شاید بتوان گفت خاص ترین باغ ویلای این منطقه نسبت به همسایگانش باشد.

این باغ ویلا به دلیل داشتن بنا ، استخر و آلاچیق قدیمی هیچ مسئله ای با شهرداری و جهاد کشاورزی نداشته و مهم تر اینکه این بناهای قدیمی کاملا قابل استفاده و شکیل میباشد و بافت بی نهایت سبزی دارد که با درختان میوه قدیمی و مثمر و درختان تزئینی آذین شده و طراوت فوق العاده ای به باغ میدهد به نحوی که در هیچ ساعتی از روز آفتاب داخل باغ نمی افتد .

اگر دو نکته کلیدی و مهم برای خرید این باغ ویلا وجود داشته باشد میتوان به بافت سبز و پر طراوت که اشاره شدانشعابات قانونی و چاه آب آن توجه نمود که باعث میشود خیال شما از خرید این باغ ویلا کاملا آسوده باشد . اگر بخواهم به عنوان کارشناس ملکی نظری داشته باشم باید بگویم که اگر شما این باغ ویلا را خریداری و تا حدودی در این باغ ویلا هزینه نمایید ،هم یک باغ ویلای شیک خواهید داشت و هم هنگام فروش سود مناسبی خواهید کرد.

برای مشاهده اطلاعات و عکس های بیشتر روی کلمه باغ ویلادر شهریار کلیک کنید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۳
بنای ماندگار ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی