خرید و فروش باغ ویلا درشهریار، ملارد،محمدشهر

خرید فروش باغ ویلا شهریار،زمین،باغچه،ویلا،ویلایی،املاک صنعتی در شهریار ملارد ویلادشت ولفجر اندیشه

خرید و فروش باغ ویلا درشهریار، ملارد،محمدشهر

خرید فروش باغ ویلا شهریار،زمین،باغچه،ویلا،ویلایی،املاک صنعتی در شهریار ملارد ویلادشت ولفجر اندیشه

خرید و فروش باغ ویلا درشهریار، ملارد،محمدشهر

این شرکت در سال 1392 با هدف ارائه مشاوره املاک وهمچنین انجام هرگونه عملیات ساختمانی و پیمانکاری در سطح غرب استان تهران شروع به فعالیت نمود. در سال 1393 و با تاسیس "گروه مشاورین املاک بمان" گام بلند و مهمی در راستای سیاست های این شرکت برداشته شد. "گروه مشاورین املاک بمان" بعنوان بزرگترین و به روزترین مشاور املاک منطقه در حوزه تخصصی "باغ ویلا"، "املاک مزروعی و صنعتی" افق جدید و روشنی را فراراه این مجموعه قرار داد. در حال حاضر شرکت بنای ماندگار ایرانیان (گروه مشاورین املاک بمان) با پرسنل مجرب و کارشناسان باتجربه خود و همچنین شیوه کاری مدرن و به روز خود آماده خدمات رسانی به شما مشتری محترم می باشد. شعار ما: "سرمایه گذاری دوم، درآمد اول"

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

3100 متر باغ ویلا در شهریار

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ

باغ ویلا در شهریار

کد ملک : RZ1207 می باشد .

متراژ کلی باغ ویلا : 3100 متر مربع

متراژ ویلا : 110 و 100 متر مربع (دوبنا)

تعداد خواب :3 عدد ( 2 عدد مربوط به بنای 110 متری و 1 عدد مربوط به بنای 100 متری )

دارای سند مالکیت شش دانگ

دارای تغییر کاربری جهاد کشاورزی و پایانکار شهرداری

دارای سرایداری مجزا

استخر

آلاچیق 2 عدد

محوطه سازی و آبنما

چاه آب اختصاصی 2 عدد

انشعابات و امکانات شهری (آب و برق و گاز)

امکان معاوضه با ملک در تهران

  حدود قیمت : 2.5 میلیارد

باغ ویلا لوکس در شهریار

نظریه کارشناسی :دو باغ ویلای کامل در یک باغ ویلا گزینه ای ایده آل و جالب که به راحتی می توان با کشیدن یک دیوار آن را تبدیل به دو باغ ویلای مجزا کرد یا بصورت خانوادگی از آن استفاده نمود .این باغ ویلای لوکس در یکی از زیباترین ،سرسبزترین و امن ترین مناطق ویلایی شهرستان شهریار واقغ شده است و دو درب ورودی ماشین رو داشته که هر کدام به یک ویلا منتهی می گردد که یکی از آنها دارای استخر و آلاچیق بوده و دیگری به جز استخر تمام گزینه های قبل را دارد.این باغ ویلا دارای درختان مثمر و قدیمی می باشد که طراوت و زیبایی این باغ ویلا را دوچندان می نماید و یکی از زیباترین و لوکس ترین استخرهای شنا را دارد که باعث میشود تعطیلاتی شیرین و آرامش بخش را برای شما به ارمغان آورد . این باغ ویلا دارای سند مالکیت بوده و گزینه ای بسیار مناسب برای خریدار می باشد. 

برای مشاهده اطلاعات و عکس های بیشتر روی کلمه باغ ویلادر شهریار کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۵
بنای ماندگار ایرانیان

1800 متر باغ ویلا در شهریار

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ

باغ ویلا در شهریار

کد ملک : kz233  می باشد .

متراژ کلی باغ ویلا : 1800 متر مربع

متراژ ویلا : 160 متر مربع

تعداد خواب :1 عدد ( مستر)

دارای سند مالکیت

دارای تغییر کاربری جهاد کشاورزی

دارای سرایداری مجزا

استخر (تاسیسات)

آلاچیق ، محوطه سازی و آبنما

انشعابات و امکانات شهری (آب و برق و گاز)

امکان معاوضه

  حدود قیمت : 1 میلیارد

باغ ویلا با تغییر کاربری جهاد کشاورزی در شهریار

نظریه کارشناسی :آدرس دهی فوق العاده و نزدیکی به شهر شهریار اولین گزینه هایی است که میتوان در مورد این باغ ویلا اشاره کرد این باغ ویلای زیبا در منطقه ای سرسبز و زیبا واقع شده و اطراف آن کاملا بافتی ویلایی و سرسبز دارد این باغ ویلا دارای بنای شیک ساخته شده از بهترین متریال بوده با کابینت امی دی اف و طراحی زیبا و نورپردازی موقعیتی ایده آل را پیش روی شما خریداران قرار داده است .این باغ ویلا دارای درختانی بسیار سرسبز ،مثمر و کهن می باشد که فضای دلنشین برای استراحت شما فراهم میکند این باغ ویلا دارای 2 آلاچیق می باشد که یکی از آنها با شیشه سکوریت پوشیده شده و در زمستان و سرما هم قابل استفاده می باشد . آلاچیق دوم در کنار یکی از زیباترین قسمتهای این باغ ویلاقرار گرفته که آلاچیقی بسیار زیبا و خاص می باشد .این باغ ویلای شیک دارای یک استخر شنای بزرگ می باشد که بهمراه سرسره ای زیبا حس فوق العاده ای از شنا کردن برای شما به ارمغان می آورد مخصوصا که به دلیل وجود تاسیسات کامل و دارا بودن آب گرم شما در فصلهای سرد هم میتوانید از استخر استفاده نمایید . نکته کلیدی و پایانی در مورد این باغ ویلا انشعابات قانونی و سند مالکیت ملک می باشد که باعث میشود شماه با خاطری آسوده این ملک را خریداری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 09128680085 تماس بگیرید .

همچنین میتوانید با ارسال عدد 1 به شماره مذکور در کانال تلگرام ما عضو شده و اولین کسی باشید که از فایلهای جدید مطلع خواهد شد .

آدرس دفتر املاک : شهریار میدان جهاد کیلومتر 2 بلوار شورا (جاده ملارد) املاک بزرگ بمان 

..........................................

بمان برند برتر باغ ویلا


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۹
بنای ماندگار ایرانیان

3000 متر باغ ویلا در شهریار

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ

باغ ویلا در شهریار

کد ملک : SH922 می باشد .

متراژ کلی باغ ویلا : 3000 متر مربع

متراژ ویلا :120 متر مربع

تعداد خواب :2 عدد

سند شش دانگ

دارای آلاچیق ، محوطه سازی  و درختان میوه و تزئینی

استخر

چاه آب اختصاصی

انشعابات و امکانات شهری (برق و گاز)

  حدود قیمت : 1.2 میلیارد

قیمت باغ ویلا در شهریار

نظریه کارشناسی : شاید باور پذیر نباشد که در منطقه کهنز و انتهای یک کوچه بن بست ویلاهایی به این اصیلی و زیبایی وجود داشته باشد و این باغ ویلا شاید بتوان گفت خاص ترین باغ ویلای این منطقه نسبت به همسایگانش باشد.

این باغ ویلا به دلیل داشتن بنا ، استخر و آلاچیق قدیمی هیچ مسئله ای با شهرداری و جهاد کشاورزی نداشته و مهم تر اینکه این بناهای قدیمی کاملا قابل استفاده و شکیل میباشد و بافت بی نهایت سبزی دارد که با درختان میوه قدیمی و مثمر و درختان تزئینی آذین شده و طراوت فوق العاده ای به باغ میدهد به نحوی که در هیچ ساعتی از روز آفتاب داخل باغ نمی افتد .

اگر دو نکته کلیدی و مهم برای خرید این باغ ویلا وجود داشته باشد میتوان به بافت سبز و پر طراوت که اشاره شدانشعابات قانونی و چاه آب آن توجه نمود که باعث میشود خیال شما از خرید این باغ ویلا کاملا آسوده باشد . اگر بخواهم به عنوان کارشناس ملکی نظری داشته باشم باید بگویم که اگر شما این باغ ویلا را خریداری و تا حدودی در این باغ ویلا هزینه نمایید ،هم یک باغ ویلای شیک خواهید داشت و هم هنگام فروش سود مناسبی خواهید کرد.

برای مشاهده اطلاعات و عکس های بیشتر روی کلمه باغ ویلادر شهریار کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۸
بنای ماندگار ایرانیان

1000 متر باغ ویلا در تیسفون شهریار

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ق.ظ

کد ملک: TF1503 می باشد.

1000 متر باغ در بهترین منطقه ویلایی غرب استان تهران داخل شهرک ویلایی اصیل و لوکس که بهترین و شیکترین ویلاهای منطقه را در خود جای داده است این باغ ویلا دارای 183 متر ویلای دو خواب و سرایداری مجزا می باشد

باغ ویلا لوکس در شهریار

محوطه سازی بی نظیر و استخر و آلاچیق که به صورتی زیبا در کنار هم قرار گرفته است و بافت سبزی زیبا طراوت و آرامش را به این باغ ویلا هدیه کرده است . این باغ ویلا به دلیل داشتن سند شش دانگ و انشعابات قانونی گزینه ی فوق العاده ای برای خریدارانی است که به دنبال آرامش در خرید باغ ویلا هستند

قیمت: 1.4 تا 1.6 میلیارد

برای مشاهده اطلاعات و عکس های بیشتر روی کلمه باغ ویلادر شهریار کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۵
بنای ماندگار ایرانیان

2400 متر باغ ویلا در خوشنام شهریار

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ب.ظ

باغ ویلای لوکس در خوشنام ملارد

کد ملک: KH626 می باشد.

این باغ ویلای بسیار زیبا و شیک با متراژ 2400 متر مربع و سند شش دانگ گزینه ای بی نظیر برای خریداران باغ ویلادرمنطقه ملارد می باشد. ، متراژ ویلا  75 متر و داری 1 اتاق خواب زیبا می باشد. دارای سرایداری مجزا

قیمت باغ ویلا در خوشنام

امکانات این باغ ویلا استخر بزرگ شنا ، آلاچیق زیبا ، آبنما ، محوطه سازی بی نظیر در تمام محوطه باغ ویلا (چمنکاری و محوطه سازی چمن ها و نورپردازی در اطراف ویلا) ، چاه آب اختصاصی ،انشعابات قانونی برق ، گاز و آب میباشد .

حدود قیمت : 800 میلیون تومان اعلامی مالک که البته در صورت توافق قابل تخفیف برای مشتریان عزیز میباشد.

برای مشاهده اطلاعات و عکس های بیشتر روی کلمه باغ ویلادر شهریار کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۹
بنای ماندگار ایرانیان

2400 متر باغ ویلا در خوشنام ملارد

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ

باغ ویلا ملارد

کد ملک: KH607 می باشد.

متراژ کلی این باغ ویلا 2400 متر و با ابعاد 40*60 می باشد که برای باغ ویلا بسیار مناسب ومتناسب است. دارای سند شش دانگ عرصه و اعیان و پایانکار شهرداری و تغییر کاربری جهاد کشاورزی می باشد. دارای 150 متر ویلای 2 خوابه شیک و 50 متر سرایداری مجزا برای سکونت دایم سرایدار و یا نگهبان.

باغ ویلا لوکس در ملارد

دارای استخر زیبا و بزرگ همراه با محوطه سازی بسیار شیک (محوطه سازی کل محوطه باغ ویلا با موزاییک) چاه آب اختصاصی. دارای انشعابات قانونی و با کنتور آب و برق و گاز

برای مشاهده اطلاعات و عکس های بیشتر روی کلمه باغ ویلا کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۱۶
بنای ماندگار ایرانیان

2000 متر باغ ویلا در رزکان

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ق.ظ

کد ملک RZ1206 می باشد.

2000 متر مساحت کلی باغ ویلا می باشد که با توجه به ابعاد مستطیل شکل آن برای این نوع کاربری بسیار مناسب و متناسب است. 230 متر بنا بصورت 150 متر ویلای دو خواب بسیار شیک در انتهای باغ و 80 متر سرایداری مجزا در ابتدای این باغ ویلای لوکس خودنمایی می کند. بنا به استفاده از ستون فلزی و بیرون بودن سر ستونها امکان اضافه کردن طبقات برای مالک وجود دارد. دارای آشپزخانه با کابینت ایتالیایی، سیستم گرمایش از کف، سیستم سرمایش اسپیلت و میز بیلیارد و درب ضد سرقت و... در داخل ویلا ودرب ریموت دار و محوطه سازی شیک وگلکاری ، درختان میوه و سهمیه آب کشاورزی و چاه آب اختصاصی 100 متری! انشعابات بصورت قانونی و با کنتور می باشد و ملک دارای منع تعقیب جهاد می باشد. پشت بام ویلا کاملا موزاییک کاری شده و برای استفاده ساکنین آماده می باشد، شما میتوانید از این بهار خواب وسیع دیدی ابدی به باغات شهریار داشته باشید که در فیلم این باغ ویلا که در سایت ما موجود است کاملا مشهود می باشد.

قیمت: 1.2 الی 1.5 میلیارد تومان

برای مشاهده عکس و فیلم بیشترروی کلمه باغ ویلا در شهریار کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۳۶
بنای ماندگار ایرانیان

2500 متر باغ ویلا در وایین شهریار

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۵۹ ب.ظ

باغ ویلا با پایانکار در شهریار

کد ملک: SH913 می باشد.

2500 متر باغ ویلای دو کله با حدود 500 متر ویلا و سرایداری (450 متر ویلا و 50 متر سرایداری مجزا) دارای 4 اطاق خواب مجزا و یک اطاق خواب مستر بسیار بزرگ و وسیع. سنگکاری دیوارها و تابلوهای بسیار نفیس سرامیک بر روی دیوارهای ویلا.ساخت بسیار با کیفیت و دارای سند شش دانگ و پایانکار شهرداری و جهاد و بسیار مناسب جهت سکونت دایم

باغ ویلا مناسب سکونت شهریار

دارای استخر بسیار بزرگ و زیبا با آبنمای شیک و آلاچیق. دارای درختان میوه و درختچه های زینتی بسیار زیبا و طراحی شده و درختان تبریزی بلند در حاشیه باغ ویلا. محوطه سازی و گلکاری و دوانشعابات قانونی برق و گاز و آب با کنتور

حدود قیمت: 3 تا 4 میلیارد تومان

برای مشاهده اطلاعات و عکس های بیشتر روی کلمه باغ ویلا در شهریار کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۹
بنای ماندگار ایرانیان